bebegininannesii 10 aya kadar bakmiyordu benim cocugum epilepsi hastasi en agir denilen cocukluk epilepsisi gecirdi (gelisimsel gerilik yasanilabilecek bi turdu) cok ilac tedavisi igne tedavisi gordu sukur suan iyi gelisimi normal. 10 aydan sonra ilaclari biraktik 11. Ayda goz temasi daha iyi oldu seslenince bakmasi daha iyi oldu. Yani bizde bu tarz alkis bakma goz temasi 11. Aydan itibaren gun gun daha iyi oturdu diyebilirim. Benim cocugumda bile ilerleme olduysa merak etmeyin sizin cocugunuzda zamani vardir yapar eger cok kuskulandiginiz bi durum varsa gelisimsel pediatriye goturun kontrol etsinler