Kızlar benim 13 yaşında bir oğlum var dersleri iyi olsun diye elimden gelen her şeyi yaptım,birlikte kitap okudum okumayı sevsin diye , her ay sadece özel öğretmenlere 30 bin veriyorum ama asla sevmiyor , o kadar emeğe rağmen matematikte sadece 25 almış çok üzülüyorum çok çabalıyorum ama yok olmuyor hep güzellikle anlattım eve ne tablet aldım nede bir şey sadece arada bir Tv izin veriyorum, ona rağmen hiç isteği yok, hani diyorum en azından üniversiteye gidip normal bir diploması olsun bu gidişle o da olmayacak, ne yapacağım bilemiyorum , başka alanlarıda belki başarılı olur diye kurslara gönderdim onu da yapmıyor, ben acaba bu çocuğa tekme tokat girşisem mi belki faydası olur hıı 😂gerçi boyu 180 olmuş onuda yapamam artık offf imdat