melodimotherr benim bebeğimde yataktan düştü 7 aylık park yatak ile yatağın arasında düştü kusması olmadı gözlerde kayma ve huzursuzluk vs olmadı bizde götürmedik doktora ama ertesi gün içim rahat etmedi götürdüm herşey yolunda dedi doktoru birşey çekmediler bile ama bizimki park yatak normal yatağın arasında sıkışarak düştüğü için yavaşlatmış sanırım gözünün kenarı sürtmüştü fileye orası kızardı falan çok zor bir geceydi