Bu doktorlar çıldırmış gerçekten bebeğimi 4 aylık kontrolüne götürdüm sadece mama içiyor ek gıdaya başlayalım dedi dişleri çıktığı için hatta ben senin yerinde olsam mamayı bırakıp sadece yemek yediririm diyor.. Bu ne saçmalık anlamadım ilaç kullandığım için emziremiyorum ama daha 4 aylık bebeğe mama yerine her öğün yemek mi verilir?