patastikof 3 ayligiz ilk 2 ay ilays marka slingle çok rahat geçti. Bebeğim bu aralar bebek arabasında çok durmuyor kanguru denicem. Solomon marka baktım desenleri m şekli vs hoşuma gitti Marka önerebilir misiniz kullananlar
ilay-mom patastikof kujju marka 5 aylık olduk 3 aydır kullanıyorum cok memnunum bel ve sırt ağrısı yaşamıyorum
Aslicamm patastikof solomom marka cırtlı olansa ben sadece bi kaç ay kullanabildim 8 kg’dan sonra cirtlari açılmaya başladı hiç memnun kalmadım. Neko kullandim 2 yasa kadar
ilay-mom haydii bana 1 aydan sonra kullanabilirsin dedi bende sling aldım ama asla sevmedi sonra bunu deneyeyim dedim cok sevdi her gün yürüyüşe çıkıyoruz memnunum
birdemetmaydanoz patastikof Kesinlikle huggyberry markasını öneririm. Bebeğim 2 aylık olduğundan beri kullanıyorum. 16 aylık hala kullanıyoruz. Çok rahat. Destekler omurga ve belde olduğu için hissedilmiyor agırlıgı. En güzeli de tek basıma tak çıkar yapabiliyorum. Kumaşı kaliteli. Çok memnunum.
1demettt bende kanguruda gezdirmek istiyorum suan 17 gunluk tabi icine gomuluyo birsey olacak diye korkuyorum 1 aydan sonra acaba daha iyi mi durur icinde yoksa 1 ayda erken mi acaba
erenlerr Babybjörn öneririm kesinlikle.İkinci ellerine bakabilirsiniz sıfırı biraz fiyatlı.Temiz ikinci el rahatlıkla bulursunuz ben de öyle almıştım
birdemetmaydanoz Kraft cosmo air bordo kanguru var elimde. Takmayı beceremediğim için hiç kullanmadım. İsteyene satabilirim