aden_26 eminemine00 bir gününüz nasıl geçiyor neler yapıyorsunuz ve atak haftasını sizde hissettiniz mi bu hafta.. bizimki özellikle uyku öncesi ve uyanmalarda çok ağlıyor, çok zor derin uykuya geçiyoruz:(
eminemine00 aden_26 Aynı sorundan muzdaripiz. Birde kalça geriliği var bizde, bandaj takacağız gibi. Nasıl yapıcam hiç bilmiyorum. Günler nasıl geçiyor bazen farkına varamıyorum. Bazende çok zor geçiyor günüm ve sanki o gün hiç bitmeyecek gibi geliyor.
aden_26 canancan bizimdee uykuda bu sıra gerileme var, uyku akıyor gözünden ama uyumamak için direniyor..
aden_26 eminemine00 İnşallah en kısa zamanda düzelir gerilik, gerçekten öyle bizim de bazen o kadar çok zorluyor ki… Bir şekilde geçiriyoruz günleri işte 🥹
arasbek eminemine00 merhaba tek bi doktora bağlı kalmayın lütfen ben bi gece bandajlı durdum sonra özele bir de başka devlet hastanesine götürdüm orda normal çıktı kendi çalıştığım hastaneme kalsa 6 ay bandaj takacaktık
eminemine00 aden_26 zor süreçler bu dönemler. Dursun diye bir şeyler yapıyoruz hop bi bakıyoruz alışmış ona. Meme de uyuma gibi 🥴 benimki ona alıştı maalesef. 🥴 emzik zaten asla aldıramadım. Onu almıyor ama beni emzik diye kullanıyor. 🥴🥴
aden_26 eminemine00 emzik için çok uğraştım Ben de ama almadı, dediğiniz gibi emzik yerine beni kullanıyor 🥲
busraaay 19 ekim doğumluyuz 2 gündür uyku gerilemeleri yaşıyoruz uzun uykular yerini kısa uykulara ve sık uyanmalara bıraktı
ilkimocha aden_26 ben 4 ekim kızım 18 ekim doğumlu 😀 uykuyla hep bir problemimiz var zor dalıp kolay uyanıyor napacağım bilmiyorum atak haftası bizde doğduğundan beri var. Gündüz yarım saat yarım saat uyuyor bir iki defa. Uyuyan bebekleri duydukça kafaya takıyorum ama napalım benim bebişim uyku sevmiyor belli.