Kızlar merhaba, geçen bahsetmiştim hatırlayan olur belki kızım ameliyat oldu. Biraz uzun kaldı ama çok şükür en azından sağ salim atlattık. Doğuştan gelen bi anomali vardı kulağında ve kulak zarına da yapışık durumdaydı komple temizlemişler komplike bir durum olduğu için de ameliyatımıza doçent girdi. Bugün ameliyat sonrası doktor gelip ameliyat hakkında bilgi verdikten sonra benle özel görüşmek istedi. Odanın dışına çıktığımızda da ‘ ameliyat ücretsiz ama benim cerrahi aletlerimde bi kaç eksik var onlara katkı sağlar mısınız ‘ dedi. Bende daha önce böyle bi durumla karşılaşmadığım için ilk olarak gerçekten cerrahi aletleri eksik zannettim tabi doktora bişi demedim kabul ettim ama sonradan jeton düştü bizden bıçak parası istiyor. Sizce ne kadar talep eder bi fikriniz var mı ? Bu arada şehir hastanesinde olduk ameliyatı.