Bebeğim 3100 kg doğdu. Şu an 4 ay 7 günlük 7100 kg. Yaklaşık 2 aydır meme+mama ilerliyoruz sütümle doymadığı için. Son 1 ayda 1 kg almış. Bugün gece uyanmaları için doktora gittiğimde son 5 günde 50 gr aldığını gördük. Doktorum mama miktarını arttırıp beslenme arasını uzatmamı söyledi. Şu an 4-4,5 saatte bir 120-150 cc mama içiyor. Doktorum acıkana kadar vermememi bunun 6-7 saati bulabileceğini, 180 hatta bitirirse 210 cc kadar vermemi söyledi. Zaten çok az emiyor 6-7 saatte bir vermem sütümü azaltmaz mı? Çok üzgün ve kafam karışmış durumdayım. Biraz uzun oldu ama aynı durumda olan anneler nasıl ilerliyorsunuz?