Selam annişler benim 2. Hamileliğim şuan 8 haftalık olacağız ilk gamileliğim çok ağır çok kötü geçmişti şimdi de korkuyorum bulantılarım ağır geçiyor şimdiden çocuğum 2.5 yaşında ona bakamassam diye kendimi düşünmekten çok yoruyorum zaten yemek yapamıyorum çoğu zaman zar zor yapıyorum yemek bile zor yediriyorum çocuğa o yüzden hem ben hafifleyim hem oğluma annem baksın diye anneme gidip kalcam 650 km lik uzaklıkta doktor kontrolü filan orda olucam yani sağlık ocağı aşıları filan kontrollerde sıkıntı olur mu bunu düşünüyorum doğuma yakın belkide güzel hamileliğim olursa daha erken geri yaşadığımız şehire gelcem böyle durum yaşayan oldumu doktorumada sorcam sizlerdende fikir alıyım dedim 💗