Torpiktospa Kızlar 2 yaş üstü sadece yemek yerken telefon veripte bırakan var mı nasıl ilerledi süreç ? Gün içinde sıfır ekran. Sadece öğünlerde veriyorum artık telefonsuz ağzını açmıyor tabiiki Zayıf bi bebek o yüzden hiç cesaret edemiyorum. Bırakan var mı ?
Snp57asel Torpiktospa bizde öyleyiz ne yazikki diğer türlü yemiyor kilosu iyi ama ben vitamin alması için mecbur yediriyorum telefona bakarak
Poly-ana Torpiktospa Benim oğlumda 23 aylık eğer masada kalabalıksak birşey açmıyorum ama eşim yoksa sadece oğlum yiyecekse açıyorum otursun diye çünkü totosunun üstüne oturmaz başka türlü 😂
Madammm Torpiktospa Ben de sadece 3 öğün 20 dakika boyunca telefon açıyorum toplamda 1 saat telefon izlemiş oluyor mecbur veriyorum yoksa yemek yemiyor vitaminsiz kalacak diye vermek zorunda kalıyorum ama çok acıktıysa telefon yerine oyalayarak veriyorum Bir ogunn telefonu açmıyorum o şekilde
Ebru__ Yemekle ekran ilişkisi kuruyor iyi bir şey değil ama ben de yedirirken izletiyorum telefonu bıraktım tv açıyorum
Esoz1110 Torpiktospa Bence bırakmalısınız öyle alışır zamanla kendiniz onun ilgisini çekecek hikayeler anlatıp şarkı söylerseniz daha iyi olur
Gzdnr17 Torpiktospa gün içinde sıfır ekran olmuyor o ama siz bilirsiniz Ekran zaten zararlı üstüne yemek yerken ekran çocuğa en büyük kötülüklerden biri Umarım ekransız hayata geçmeyi başarırsınız
Torpiktospa Gzdnr17 Gün içinde sıfır ekranı yemek dışında vermiyorum diye demişim. Onun dışında açmıyorum sıfır yazmışım. Okuma problemi mi var ?
Birdunyabircennetannesi Torpiktospa Ekranla yiyeceğine aç kalmalı acıkınca yiyecektir Ekranı yemek yerken vermek çok daha zararlı diye düşünüyorum Çocuğun yeme alışkanlığı olmaz böyle Bir süre aç kalmasına izin verin
tiredmom_ Birdunyabircennetannesi acıkınca yiyer teorisini benim oğlum çürütür yemeyen yemiyor . 12 saat tahlil için aç biraktim yine yemedi ben 8 saat üstü aç kalsam acıkıyorum
ayseee_ Torpiktospa 20 aylık kızım bende sadece yemekte mecburen açıyorum çok çok zayıf çünkü başka türlü asla yemiyor geçen hafta denedim bırakmayı dört gün vermedim mücadele ettim ama yok dört günde 200 gram verdi mecbur geri verdim 🥺
Torpiktospa ayseee_ Bende ara ara deniyorum aynı şekilde ekranla izlediği verimi alamıyorum. Seçim yapıyorum ve yemek yemesini tercih ediyorum 🥲
Gzdnr17 Torpiktospa e tamam sıfır sıfırdır yemek yerken izliyorsa sıfır olmuyor işte 🤭 okuma problemim yok yani 😅
lucifermorningstar Torpiktospa Daha önce 1 hafta böyle yedirme hatasına düştüm yol yakınken buraya yazdım ne kadar zararlı olduğunu öğrendim hemen kestim bununla ilgili bir postum var okumamızı öneririm 💕