guzelanne01 düzelecek bir şey yok ki benim oğlum da 14 aylık yapıyor aylardır çok normal bir hareket o kanat çırpma çocuklar bizim gibi yaşamaz duygularını cooook sevinen ve ellerini sallayan zıplayan hoplayan bir insan düşünün çocuklar daha kucuk şeylere sevinip sonucunda da bu şekilde kanat çırpar çok normaldir