Smrhls Kızlar 9 aylık bebeğim grip oldu genizi boğazına aktığı için öksürmekten uyuyamıyor şile hekimi iburamin ve asist verdi ben başka ne yapabilirim dün geceden bu yana asla uyuyamadi çocuğum
Misal5 Smrhls merhaba geçti mi acaba öksürük ve akıntı ? Bizde de durum aynı 4 5 gündür. Gerçi daha iyi ama geniz akıntısı hırıltı geçmiyor
Fatih-s Misal5 ay bende de aynı iki gündür öksürük sesi beynime işledi resmen,çocukta uyuyamıyor. Ben akgünlük sakızı alıp göğsüne ve sırtına müslin bezle koydum gece rahat geçti ama gündüz felaket
Smrhls Misal5 geçti geçti çok şükür ama doktora gittik ventolin ve cortier verdi nebilizator ile onu kullandik
Misal5 Fatih-s ya bizim gece rahatladı artık bi kaç gün geçtiği için ama gündüz çocuk köpek gibi hırıl hırıl o geçmedi. Bir kaç kere doktorda ciğerini dinlettik (en son bugün) şükür temiz. Ama işte o geniz hâlâ akıyor