neva199_ Kızlaar merhaba, bu hafta 3 aylık olduk doktorumuz özel aşı olarak rota, bexsero ve nimenrixi önerdi. Aranızda yapan var mı 3 aşı aynı anda yapılıyor mu ?
tugces09 neva199_ bizde 3.ay da rotarix yaptirdik 5.ayda 2.dozu olcaz inşallah. Menenjit için bı kaç doktora danıştım kimisi 6 ayda başlatıyorum dedi kimisi 6 aydan önce yapılması gerekiyor dedi.. en son gittiğimiz doktorumuz da ilk 6 ay zaten riskli bir süreç o yüzden olması gerekiyor dedi 5.ayda rotayla birlikte onu da yaptircaz
svdakdmr Rota aşısı için 3 ay mı beklenıyor bilen varsa bende bilgi almak isterim 2 . Ayda mı yoksa 3 ayda mı yapılıyor
neva199_ Bize aşı takvimi olarak rota 3-5 nimenrix ve bexero 3-5-13 aylarda yapılması gerekiyor söylendi.
neva199_ tugces09 rota bildiğim kadarıyla ağızdan veriliyormuş damla şeklinde doğru mu. Menenjit içinde 2 farklı aşı söyledi doktor ikisinin de olması gerekiyormuş.
tugces09 neva199_ evet ağızdan damla damla veriliyor. Menenjitinde grupları varmış a grubu b grubu diye ondan ikisinin de olması lazimmis