deniz4848 28 ekimde sezaryen doğum yaptım. Doğumdan yaklaşık 40 gün sonra adet oldum. Bu ay yine ayni gün adet oldum ama o kadar az ki bi kaç damla anca söylemesi ayıp. Bu normal mi sizde doğum sonrası böyle az mı kanama yaşadınız? İkinci doğumum ama ilkinin üstünden çok zaman geçti hatırlayamadım
[silindi] deniz4848 ben de 6 Eylül’de doğum yaptım 40 gün kanama devam etti. Sonrasında da 20 günde bir 1 gün oluyor kesiliyor ben de anlamadım herkesinki farklı sanırım. Aylarca hiç olmayanlar da varmış
canissmom deniz4848 merhaba, ben de 14 Ekim’de doğum yaptım. İlk kez aralık ayında regl oldum ve bu ay da oldum. Ama benim nedense çok fazla kanamam oluyor, doğumdan öncekilere göre bayağı bayağı fazla. Özellikle de ilk 2 gün. Sonra birden bitiyor derecesine geliyor 😕
Prenses_annesi22 deniz4848 vala yıne azmıs senin ki bnm 6ay olck duzensızlestı 3ay sonrası ılk adet oldm ama boyle bı kanama yok bıldıgın gunde 3 depend 3 ped degısyodum koltuga mı gecmedı kıyafetmı degsmedım mafoldum valla agrısı cabası zaten 4yasında kızım 6aylık oğlm var uykular haram bıde oyle olunca bıtık durumdaym
asitutsak7 deniz4848 Ben doğumdan 5 ay sonra regl oldum, ilk başlarda hep düzensizdi, dediğiniz gibi çok çok az geliyordu, hatta ilki 2 gün sürmüştü, sonrasında yavaş yavaş düzene girdi, şuan bebeğim 1 yaşında ve artık doğumdan önceki halime döndüm şükür 😇
deniz4848 [silindi] sağlıkla büyütün bebeğinizi 😊evet aylarca olmayan da varmış sizde benim gibi olmuşsunuz ama çok az oluyor şaşırdım
deniz4848 canissmom merhaba Herkesin yapısı farklı sanırım, internetten biraz araştırdım da doğum sonrası fazla kanama olması da sık görülen bi durummuş. Bana hiçbir ilaç filan da vermediler siz kan ilacı vs kullanıyor musunuz?
deniz4848 Prenses_annesi22 kanama sizi hepten yorgun düşürmüştür :( 2 çocukla ha deyince hastaneye de gidemiyor ki insan
deniz4848 asitutsak7 çok şükür 😊 benim ilk doğumla arasında epey var o yüzden unutmuşum az olunca tuhaf geldi. Her insan da fark ediyor demek ki
Prenses_annesi22 deniz4848 malsef en son gttm ılac verdı idrar kesesınde ödem varmıs nasıl oldu bılmyorm 🙄