flamingo24 ben bir sahnesi dışında beğenmedim duyguyu çok geçirmedi bana eşim izledi ona hiç geçmedi gülmedim de yani tek bir yerde ağladım uyicam diyince eşi ses yapmıştı galiba nedne bana acımıyorsun diye sinir krizi geçirmişti bir o sahne dokundu bana yanj