Kızlar bebeğim 8 ay 16 günlük son 3 gündür iştahsız zaten ekstra lokmayı dakikalarca ağzında bekletiyor iki saat yarım kase bişey yedirene kadar diğer öğün saati geliyor neden böyle olur hiç diş yok sancısı var sadece ondan mı yapıyor geçici mi Bu durum artık sinirlenip bağırıyorum ona