diloska merhaba normal doğum yaptım 45 gün oldu özellikle geceleri lavaboya giderken zor yetişiyorum idrar kaçıracak gibi oluyorum arada da kaçırıyorum kegel egzersizi yapıyorum ama tamamen geçmedi bu şekilde bi sorun yaşayan çözen var mı acaba?
EsininAnnesi diloska Ben de yaşamıştım kaç gün sürdüğünü hatırlamıyorum ama kendi kendine düzeldi.Çok korkmuştum geçmeyecek diye.Sizinki de geçer zamanla