irem5846 Kızlar benim bebeğim 4 ay 21 gunlum elinden tutunca kalkmak istiyor oturmaya meyilli ama daha erken diye düşünüyorum oturtmaya başlamalımıyım fikriniz nedir bu konuda
SuMisalii irem5846 ilk kızımı 4 ay 10 günlükdü önce kucağımda daha sonra mama sandalyesinde falan destekli oturtmaya başladım 6.ayında tamamen desteksiz oturuyordu 😊 ikinci kızımı da nasipse öyle yaparım. zaten kendilerini belli ediyorlar sizinki de hazır gibi görünüyor 😊