Aysima58 mavikelebek4 maşallah 🧿biraz sanki boyumuz kısa gibi ama bende esimde ortalama boylardayiz biraz boy konusu kafama takiliyorda
mavikelebek4 Aysima58 kısa sayımaz bence normal çok canınızı sıkmayın sağlıklı olsunlar yeter bende kilosuna takmıştım ama napalım sağlık olsun
Babyboyss Bu aylar da kilo ve boy uzaması duruyor resmen O yüzden kilo boy durumlarını da çok düşünmemek gerek Beslenme takibi yapılması yeterli