15 aylık oğlumuz beslenme konusunda sıkıntısi olmayan bir bebektir. Hic ayirt etmez yemek yer,sofraya ailece otururuz ve sohbet ederek yeriz. Taaa ki bir hafta bir grip atlatti, biraz ağırdı gribi. Suan hala balgam var gibi tıkanıklık var. Ve yemek istemiyor acaba tat duygusu iyilesmediginden henuz gelmediği icin olabilir mi? Dis de geliyor bunlar sebep midir sizce. Bitkisel bildiginiz balgam sokme tatifleriniz var mi?