Kızımı doğuma girerken kaynanama bıraktım sağ olsun telefon bağımlısı olmuş. 1 hafta baktı Allah razı olsun ama telefon için tahta fırlattı karnıma. Sürekli farklı davranışlar sergiliyor. Asla ama asla telefon için ağlayacak bir şeyler fırlatacak bir çocuk değildi çok değişmiş ben bunun önüne nasıl geçicem