Aerith Merhaba sevgili anneler, yürüme arkadaşı kullanan annelerden fikirlerini almak istiyordum. Kendi doktorum da dahil hiç bir doktor yürüteç önermedi. Çocuk gelişimci bir arkadaşım da yürüteç kullanma dedi o yüzden hiç almadık. Ama yürüme arkadaşı almayı düşünüyorum. Oğlum neredeyse 7 aylık oldu. Genellikle 8.aydan sonra kullanımı öneriliyor. Kullanan anneler siz memnun kaldınız mı? Almayı tavsiye ediyor musunuz? Düşüncelerinizi bekliyorum.
Elfgrn Aerith ben hem yürüteç hem yürüme arkadaşı kullandım. 4 ayından itibaren yürüme arkadaşı hep hayatındaydı. Kalktıkça önündekilerle oyun oynadı zamanla tırmandı ilerletti. 7 ayımızda yürütece koydum bir ay falan kullandık. Zaten 9 aylık yürüdü kızım. Bence mutlaka yürüme arkadaşını kullanın yürüteç konusuna değinmeyeceğim ben sadece kullandım ikisini birden o sebeple anlatırken yazdım.
aksoy92 Aerith alın alin yurmeye başlasa bile oynamaya devam ediyorlar ses tuş telefon özelliği vardı bizimkinde seviyordu beybiplusin
nilazra123 Ben e bebenkten pilsan marka aldım oynamayı seviyor, 8 aylıkken almıştım şimd 10.,5 aylık kızım kendisi ona tutunarak yürüyor, hoşuna gidiyor öneririm
nilazra123 Aerith evet çünkü evimiz küçük hemen duvara varmış oluyor:) beni çağıroyor peşinde dolanıyorum mecbur:)
siwpma Bacak yapısını bozduğundan yürüteç önerilmiyor evet 🌸 Yürüme arkadaşı olarak bir tane görmüştüm çok güzel, kapanıp araba gibi oluyor üzerine oturup ayaklarıyla yürütüyor arabayı yürümeye başladıktan sonra. Açık haliyle ise yürüme arkadaşı direkt
siwpma Aerith Sanırım E-Bebek’te vardı o ürün. Arabalı yürüme arkadaşı tarzında bir araştırın derim 🌸