aysebb Smrhls Aile hekimi yazmış zaten bende kızıma kullanmışım daha küçüktü hatta sizinkinden. Doktor yazmıştı bizede o zamanlar
Smrhls aysebb açıkçası bizim aile hekimi pek birşeyden anlamıyor muayene bile etmedi bn balgamı var dedim bunu verdi
aysebb Smrhls Evet evet kullanın bizim doktorumuz verdi dediğim gibi iyi gelmişti 4 gün falan kullanmıştım faydasını gördük. Geçen sene geçen kıştı yani şimdi kızım 15 aylık
Smrhls aysebb maşallah kizinizda balgam mi vardı birde bu şurubu kullanınca öksürüğü daha fazla arttimj
aysebb Smrhls O şurubun amacı öksürüğü arttırarak balgamı söktürmek. Öksürmesi gerekiyor zaten yani ilacı kullandıkça o konuda rahat olun amacı o. Benim kızımında öksürüğü vardı o şikayetle almıştık doluydu yani