Bilgem2009 Kızım 16 aylık gece beslenmesini kestik ancak kafama şu takılıyor akşam 9 buçuk 10 gibi uykuya geçiyor 8 buçukta mamasını içiriyorum ve sabah 9 buçuk 10 gibi kalkıyor o saate kadar aç kalıyor mu yani uykuda evet ama kalkıp kahvaltı yapmamız 11 gibi buluyor sabah
dilberhala1 Bilgem2009 Hiç gerek yok gece beslenmesine kızım 12 aylık 8 9 saat kesintisiz uyuyor beslenmeden gece. 8. Ay itibari ile kendim kestim. Kilosuda gayet güzel
defnevedoruk Bilgem2009 kızım 22 aylık 10 aylıkken gece beslenmesini kestim kalktığım gibi hemen ona hazırlanıyorum sonra kendim hazırlayıp yiyorum, 1-1,5 saat uyanıkken aç beklemek daha zordur
mucizemveannesii Bilgem2009 benim kızımda 15 aylık iki hafta oldu mamayı bıraktık gece beslenmesınıde yatmadan önce devam sütü ıcıyor gece ağlarsa su ıcıp yatıyo uykusuda duzeldi 3 saatte bır mama ıcerdı sımdı yatmadan önce ve sabah ılk kalktığında sütünü veriyorum sonra akşama kadr kahvaltı çorba meyve öyle gıdıyo yatana kadr gece diş gaz sıkıntısı olmazsa.sorun olmaz dıye düşünüyorum
birmelekannesi__ dilberhala1 ay nasıl uyuyor taktik verin ya 13 aylık. Bıktım artık saat başı kalkmaktan. Ama kesmeye de mecalim yok
Bilgem2009 Aydakisiyahedicikk yok yani 12.aydan beri çok ağlayarak uyanıyor başta mama verdim ama almadı dişleri çıkıyor azılar ve üst yanlar aynı anda ondan dolayı kalkıyor olabilir
Bilgem2009 defnevedoruk bende öyle yapıyorum hiç oyalanmıyorum onun üzerini değiştirip hemen kahvaltısını hazırlıyorum hatta genelde pratik ne varsa onu yapıyorum zaman geçmesin diye o doyduktan sonra ben hazırlayıp yiyorum
Bilgem2009 birmelekannesi__ kesintisiz uyumuyor tabi ki öyle bir dünya nerdeee😅 benim kızım meme almıyor mama veriyordum ben onu kestim
Bilgem2009 mucizemveannesii devam sütü ne kadar içiyor acaba? Bende eskiden uyandığında devam sütü veriyordum doktorumuz artık kahvaltı yapmasını söyledi kahvaltı veriyorum bende
mucizemveannesii Bilgem2009 valla bnm kızım mamayı çok ıcmezdı zaten de suan mesela uyuttum 140 ıctı bide sabah böyle içiyor ama bn 7 de uyandığı ıcın sabah o zaman sütü verıyorum bı saat fılan sonra kahvaltısını yaptrıyorum yumurta haşlıyorum labne peynir fılan normal kahvaltı öğlen çorba verıyorum ara öğün meyve yada meyvelı yoğurt yediriyorum degısıyo o tabi akşamda yaptığım yemeklerden yıyebılecegı şey olursa ondan yoksa ona uygun yemek yapıp yedırıyorum tekrar uyumadan önce içiriyorum bide benim kızım normal sütlerı ıcmedı hepsını denedim mamadan sonra tek ıcim devam sütünü sevdi
AEgemm Bilgem2009 ben de en son 12 gibi veriyordum sabah uyanıyodu dün ilk defa 9 gibi doyurdum 6 da uyandı sabah. Aç kalır mı korkusu bende de var ama sanırım artık beslemememiz gerekiyormuş gece
Bilgem2009 AEgemm evet öyle diyorlar zaten çok iştahlı bir bebek değil kilosu da sınırda kafama takıldı benimde
Minel-inannesi Bilgem2009 aksam 6da yemek sofrasina otururuz, 8bucukta isiklar kapanir, sabah 7gibi uyanir, 8gibi kahvaltı yapariz. Geceden sabaha kadar acikiyo, kahvaltiyi guzel yapiyo.
Bilgem2009 mucizemveannesii benim kızım da öyle çok iştahlı değil her şeyi zorla yedirip içiriyorum resmen acıktım diye ağlamaz yani ama işte 11-12 saat uykuda olunca acıkır mı diye düşünüyorum
AEgemm Bilgem2009 benim de öyle prematüre doğdu zaten çok yemek de yemiyor ama gittiğimiz fizyoterapist gece beslenmesini kes gün boyu öğrendiklerini işleyemez sindirimle uğraşır dedi öyle olunca deneyeceğim kesmeyi
mucizemveannesii Bilgem2009 yok canm zaten doktorlarda belkı yastan sonra gece beslenmesını kesmemiz gerektiğini söylüyor uykuyada ıhtıyacları var çünkü
betulnida Bizde 15.5 aylık olduk nasıl bıraktınız acaba gece beslenmesini diş dönemi dışında 1 kez uyanırdı azılar geliyor 3 kere kalkmaya başladı diş bitsin düşünüyorum tam azaltmıştım az kalkıyordu dişler girdi araya derken kıyamıyor insan ☺️
Bilgem2009 betulnida benim kızım çok iştahlı biri değildi zaten uyandığında mamasını veriyordum bazen alıyor bazen almıyordu açlık olduğunu düşünmedim sonra sadece su verdim uyanınca öyle alıştı