berentt Kızlar meme reddi yaşıyoruz 1 ayı gecgindir sutumde tazyikli önden sagip tazyigi azaltip emzir dediler o sagdigin sutude eds ver dediler mantıklı mı sizce
GezginPaNDa Meme reddi yaşayan çocukta eds zor olur . Çocuk zaten memeyi almak istemiyor Bir de yanında hortumu alması zor olur EDS sütü az olan anneler için kullanılan bir yöntem Çocuk annesinin memesini emiyor gibi Fakat aslında mamayı içiyor