ebrusafura
hemen kötüyü düşünme. Düşüneceğin ilk şey emzirmeden dolayı olmasıdır bendede arada bir ağrı oluyordu hatta bir defa top gibi şişmişti, sertleşmişti ve anlatamayacagım kadar agrıyordu göğüsüm çok korkmuştum sağlık ocagına gitmiştim sütü boşaltamadığı için böyle şiştigini yüzelce emzirmem gerektigni söylemişti ve geçmişti.
Sen yarın sağlık ocağına gidip derdini anlat olduki için rahat etmezse ve hala şüphen varsa cenel cerrahiye gidersin ama umarım kötü birşeyin yoktur