Önce 2.5 yaş oğlum oldu ardından bana ve 17 aylık küçüğe bulaştı. Bugün 6.cı gün ben ve büyük oğlum daha iyiyiz ama 17 aylık olan bugün baya kötü sürekli öksürüyor kusuyor ateş yok çok şükür ama çok halsiz mızmız hiçbirşey yemiyor. Doktor’un verildi influvir verdi bugün bitti. Aranızda geçiren var mı ne zaman toplar çok üzülüyorum çocuğuma