Kızlar bebeğim 2.5 aylık hiç emmek istemiyor gaz sancısı oluyor rahatlayinca da memeyi ağzına alıp bırakıyor etrafı seyrediyor ne yaparsam yapım emmek istemiyor atak döneminde ondan mıdır acaba sadece yoksa meme reddi mıdır anlamadım.insallah geçici durumdur