asafgndgd Gögüs ucu yaram iki buçuk aydır geçmiyor kanıyor çok acıyor Lansinoh garmastan kullandım önerebileceğiniz bişey varsa yazar mısınız
annevebebegiii__ asafgndgd kendi sütünü sür biraz açıl kalsın az acıyan memeden daha çok ver yara olan meme dinlensin,göğsünün gövdesi de açıyor mu sadece uç mu açıyor
pamuksekerim__ asafgndgd bende krem kullanıyordum buna rağmen yara oluyordu emzirmek eziyet gibi geliyordun sonra gümüş kapak aldım 3 güne iyileşti kesinlikle almalısın. Göğüs ucunu nemli tutuyor ve yara iyileşiyor
balkizlar asafgndgd emzirme şekliniz doğru olduğuna emin misiniz bu kadar sürmez normalde… Ben silikon uç koyuyordum emzirdikten sonra.. ya da gümüş kapak deneyebilirsiniz
allwrite Meme epeyce iyileşene kadar silikon uçla emzirdim. Brnim başka türlü geçmedi. 1 ay çektim. Garmastan, bactroban ve e vit kullandım bu sırada. Bir de banyoda sık sık karbonatla yıkadım.
Ebru39 asafgndgd Evde zeytinyağınız varsa cezveye koyup azıcık ısıtın .Kaynatmayın.Ilık bir şekilde göğüs uçlarınıza sürün ve kurumasını bekleyin.Ardından tekrar sürün ve üstünü pamukla kapatın .Etkisini hemen göreceksiniz .Bende çok yaşadım o durumu emin olun ve bunu deneyin.Gün içerisinde bunu tekrarlayın 2 güne bir şey kalmaz .
aysey asafgndgd benim de 3 ay geçmedi lansinoh krem sürüp göğüs kapağı kullandim inanin 2 günde iglesti . ebebekten almistim bayada uygun
canselhanimtr asafgndgd ben’de yaşadım 2 ay sürdü ne yaptıysam geçmedi gümüş kapak kıremler hiç işe yaramadı silikon göğüs ucu koruyucu aldı şükretim 1 ay’da toparlandı 2 aybile kulanmadı. Bıraktım silikonu silikonsuz emzirdim ilk 2,3 gün ağrıdı sonra geçti
nez34 asafgndgd gümüş kapak aldınız mı denemekte fayda var ılk kızımı hep kan emzırırdım neden almadım hala ıcım acıyor sımdı gumus kapk aldım 1 hafta hıc cıkarmadan kullandım coook azıcık bı yarılma oldu ertesi gün iyileşti iyiki almısım dıyorum
Minikprenses_1 asafgndgd doğru mu tutamıyor bizimkide aynı dişimi sıkarak emziriyorum çok zor gerçekten