momofmychildren İştahsız bi bebeğim var artık kafayı yemek üzereyim 5 ay 7 günlük en son 11 de 100 cc mama yedi hala yemiyor açlıktan ağlıyor uyumuyor ama yemiyor kafayı yicem artık
Sevgi438 momofmychildren Bu ayda gaz sancısı olur mu bilmiyorum ama gaz olunca bebekler beslenmeyi reddediyor… Ve belki de dişi çıkıyordur, o da iştahsızlık yapıyor olabilir
merve908_ momofmychildren Çok normal böyle olması bende yaşadım verdikçe inat ediyo gibi siz acıkmasını bekleyin ağlayarak belli eder diş çıkarıyodur büyük ihtimalle benim de 5. ay böyle geçti şuan 6 ay 25 günlük 1 hafta önce diş patlattı çok zor ama sabredin düzelir muhakkak
brlmomy momofmychildren benim bebeğimde 5. Ayda ve birkaç gündüraynı dediğiniz gibi içmek istemiyor ek gıdaya erken başlattı doktorumuz arada ek gıda veriyorum yoksa içmeyecek aç duruyor anlayamadım diş yüzünden büyük ihtimal çünkü herşeyi ağzına götürüyor hırçınlaşıyor kalkmaya çalışıyor sürekli
Livmom momofmychildren diş olabilir ağzında soğuk bişiy gezdirin belki işe yarayabilir o zaman anlaşılır belkide
ekimkizi_ Başka bir derdi olabilir mi gaz,diş falan gibi onlar iştahsiz yapmistir bir duş aldirip masaj yaptirin isterseniz,diş etlerini kontrol edin
ekimkizi_ momofmychildren dişler patlayana kadar insani mahvediyor 4.aydan 6.aya kadar cekmistik bizde🥲
elifcicek_07 Kan ve d vit bakıldı mı? Bunlar inanılmaz iştahsızlık yapıyor. Muhakkak bir sıkıntı var ki yemiyor ama hep böyleyse karakteri de bu olabilir