Kızlar oğlum 15 aylık olacak ama ben bebeğimi artık tanıyamaz hale geldim, önceden sessiz sakin uyumlu bir bebekti güler yüzlü vs eşimle asla evimizde sesli tartışmayız sadece telefonda mesajla tartışırız yurtdışında olduğumuz için gelen giden akrabamız vs de yok eşim işinde ben evde akşamları eşim ilgilenir vs vs gayet normal bir çifttik. Evimiz kira olduğu için farklı bir eyalete taşındık, ilk gece sabahtan akşama kadar ağladı oğlum ve gece hiç susmadan ağladı ama bu dişten değil adım kadar eminim ki şuan da diş sürecinde, neyse zaten 1 aydır kafasını yere vurma huyu başlamıştı dün gece bir anda uyanıp daha şiddetli bir şekilde çat çat ses çıkacak kadar kafasını yere vuruyor bana gelmek istemiyor babasına sarılıyor oysa hiç bir ters davranışım olmadı. Çocuğum babası evdeyken bana yaklaşmaz oldu eşimde şaşırıyor ben taşınma sürecinde pek ilgilenemedim hep eşim ilgilendi 1 ay falan da sürdü toparlanmam huyu suyu değişti huysuz aksi bir çocuk oldu bu duruma çok üzülüyorum sizce ne yapmam gerek atak mı depresyon mu nedir bu :(