prenses_annesiiii Kızlar kafayı yicem biz kiradayiz malum kira verdiigin para boşa gidiyor 2 yıl önce TOKİ’den arsa çıktı bize daha yeri bile bu yıl belli oldu ben eşime daha o sürer diyorum ki yaptırmakta çok zor olur diyorum gecen gunlerde ev yazılımı vardı eve yazıldım ev çıktı evi almayalım arsayı alıp müstakil ev yaptıralım dio ev 2 yıl sonra teslim önden 600.000 istiyorlar aylık odemeside 16 bin arsa daha yeri bile yeni belli oldu beni hic dinlemiyor kendi kafasına gidiyor siz olsaniz hangisini secerdiniz kizlar
rabiaydin Bende başvuru yaptığımı unutmuştum az önce aklıma gelip baktım Banada müşterek arsa çıkmış, sizin süreç nasıl ilerledi, şimdi ne yapmam gerekiyor