nebutantana30 delihatun01 Bizim şuan böyle ilk defa yarıldı ve yarısı yukarıda yarısı aşağıda kaldı alınması gerekiyor sizinki tamamen yarılmamış sanki bide bizimki daha kalındı
nebutantana30 delihatun01 işte bizde ağrı da yok sadece yarıldı kanadı gittik bişey yok dendi burdaki doktorlar bi değişik zaten ama şuanlık yemesini etkileyen bir durumda yok