sallyt yatarak emzirme kulağa zarar veriyor deniyo doktorumda söyledi fakat daha önce gittiğim dr sorun olmaz demişti •yatarak emzirip kulağında sıkıntı olan oldu mu? •yatarak emzirip herşey yolunda olanlar?🙈 ( ezme, boğma durumlarını biliyorum zaten dikkat ediyorum önlem alıyorum)
1mom1 sallyt bana doğru gelmiyor bu ,çünkü çocuk her şekilde yan yatarak emiyor zaten kucakta da olsa yerde de olsa yatar pozisyonda emiyor , annenin yatması bebege niye zarar versin ki bebeğin pozisyonu değişmiyor çünkü
tugces09 sallyt ben sadece gece uykularina geçişte yatarak emziriyorum nerdeyse 1 buçuk aydır. Herhangi bi sorun yaşamadık
sallyt bendenbirtanedahayok bende arada emziriyordum fakat ilk gittiğim doktor (yeni doğduğu zaman) ikinizde yan olursanız sorun yok dedi fakat şuanki takipli doktorum hayır kulağına zarar verirsin dedi bilemedim bende sormak istedim sizlere
aresnako Aa ben hiç bilmiyordum böyle bir şey olduğunu nerdeyse doğduğundan beri yatarak emziriyorum hep olmasa da uyurken vs.
sallyt 1mom1 bende aynı şeyi düşünüyorum ya doktorların söylediği bebeği boğma ezme gibi olaylar olmasın diye böyle söylüyorlar yada bilmiyorumm
tugces09 tugces09 arkasına yastıkla destekleyip yan şekilde yatiriyorum bende aynı yan yatıyorum vucutlarimiz birbirine çok yakın oluyor o şekilde emziriyorum
birprens_birprenses İlk bebeğimi bende hep yatarak emzirdim çok şükür bir sorun olmadı Instagram da Tülin bulur var emzirme danışmanı ondan da görmüştüm anne ve bebek yatar pozisyonda olduğu sürece hiçbir sorun olmaz demişti ki birşey de yok isterseniz sayfasına bir göz atın video geride kalmış olabilir ama
26merve26 sallyt ben ilk oğlumu da genelde yatarak emzirdim hiç bir sorun olmadı ama eğim verdim yani çok ince çarşafları katlayarak hem kendi bedenime hem onunkine eğim verdim yoksa zaten birikme yaşanır bence de emerken
ayisit sallyt 10 aylık oldu kızım. Neredeyse 3 aylıktan beri bu şekilde uyutuyorum hiçbir sorun yaşamadık aksine benim için daha rahat oldu
atanmisbiri Arkadaşım yatarak emziriyordu 1 yaşındayken bebeği, hep kulak enfeksiyonu oluyordu bebeği, en son doktoru demiş yatarak mi emziriyorsun diye yapma demis, en az 2 kere antibiyotik kullandılar bu nedenle
hakinhakin Yatarak emzirme hakkında benimde şöyle bir sorum olacaktı. Emzirdikten sonra uyuyan bebeği kaldırıp gazını çıkartıyor musunuz? Ya da başka.ne türlü yöntem izliyorsunuz. Eğer kaldirirsam uyuması için tekrar emzirmem gerekiyor