Merhaba anneler bebeğim 4 aylık olmak üzre doğumda pek kilo almadım doğumdan hemen sonra verdim zaten ama emzirme döneminde canım aşırı tatlı istiyor her gün tek kişilik pasta yiyorum ve göbeğim çıktı. Tatlı kriziyle nasıl başa çıkarım yada sağlıklı kilo aldırmayacak tatlı tarifleriniz var mı?