Kızlarım çocuklarımızı 6 yaşında birinci sınıfa göndermek mi daha mantıklı yoksa 7 yaşında 1 sınıfa göndermek mi daha mantıklı bu konuda kararsız kaldım aslında kararım netti 7 yaşta 1 sınıfa göndermek istiyordum kızım Ağustos 2020 doğumlu Ağustos 2025′te 5 yaş ağustos 2026′da 6 yaş olacak Allah kısmet ederse 6 yaşta da 1 sınıf oluyor ya yani biz eşime yediğin yaşta gönderelim diye düşündük ama tam raporu falan gerekiyormuş galiba dilekçe verilmesi lazımmış imza atılması lazımmış bu gibi şeyler acaba çocuğun ileriki yaşlarda bir sıkıntı olur mu acaba sizler biliyorsunuzdur belki neler yaptınız