Kahkaha Bilet satıyorlar ve çekilişle ödül veriliyormuş bu gerçekten doğru mu aceba çok merak ediyorum kazanan var mı bilet alan var mı daha önce yoksa bı dolandirma taktiği mi anlamış değilim. 🤷
Kahkaha farelikoyunkavalcisi bende onu anlamaya çalışıyorum dolandırıcılık mi yoksa gerçekten birilerine çıkıyor mu
Kahkaha venivjdjo bende merak ettim çıkıyor mu aceba araba falan var çünkü az bişey de değil 2.5 milyon değeri
Dumere Kahkaha hiçbir bilgim yok sadece denemek için bilet aldım oda. Aldığımida unuttum skskksksksd aklıma geldi 1 ay sonra falan bir bakayım dedim kazanamadiniz diyordu
alinduhatg Kahkaha 2.5 milyon değeri ama düşün ki örneğin 10 bın bilet var tanesi 20 tl onlar bilet parasından arabanın parasını ve ekstra para kazanıyorlar
Kahkaha alinduhatg AA öyle mi nasıl katıldınız yani bı anda hadi ben buna katilcam mi demiştiniz çok sevinmissinizdir çıkınca şaşırdınız mı
Kahkaha Cihangiriinannesii sonunda kazanan biri yada tanıdığı kazanan biri yazdı 🤣 Hepsiburada çekilişi miydi o bahsettiğiniz 😁
Kahkaha alinduhatg evet doğru dedihiniz ama kazanan kişi 20 TL ödeyip araç sahibi olmuş oluyor bu da bı gerçek 😁 vergisiz falan kazanmış oluyor ayrıca 🤣 keşke o kadar şanslı olabilsek 😁😁
Kahkaha Dumere tuhh yaa 🤣🤣🤣 kazananın hemen müracaat etmesi gerekiyormus yoksa kazanılan ödül kalıyormuş yedek talihli falan da yokmuş hemen müracaat etmezse hakkı yaniyormus aciklamasini okudum sabah😁 belki de kazandınız ve hakkınız yandı bilemeyiz 🤣🤣