ebrukaracacan oyuncak oynamayı bilmemesi, odaklanma sorunu, konuşma geriliği , yaşına uygun gelişimsel özellik göstermemesi gibi yazduğınız Şeylerin hepsi ekran yüzünden. Çok basit kapatın bitsin. Kendi açacak hali yok. Ilgilenmeye başlayın kitaplar oyunlar bi müzik açıp dans etmek. Böyle giderseniz ilerde pişman olursunuz. Yaptığınızın yanlış olduğunu biliyorsunuz ki vicdanen rahatsızsınız. Yapmayın etmeyin, sonra otizm mi ekran maruziyeti mi diye çok doktor gezer üzülürsünüz. O saatten sonra kapatsanız da toparlaması daha yorucu olur.