Merhaba anneler kızım 4 aylık bir önceki postumda belirttiğim gibi eli sürekli ağzında tükürüklü salya akıtıyor ve çok huzursuz..
Meyve süzgeçi kullanmaya başladım içine salatalığın yumuşak kısmını koyup veriyorum belki bir nebze sızısını hafifletir diye doğru mu yapıyorum erken mi bilemedim cevaplarınızı bekliyorum