sevincaylin Face id nasıl açıla bilir, eşim tüm programlara koymuş, şifresini bilsem bile bir manası yok(((
lAmMelodi sevincaylin Yanına git aç şunu bakıcam de ne bu erkekelde gizemli tavırlar kız gibi aynı ergenlik.Erkek dedigin şifre koyar eşi sorsa söyler yada hiç koymaz.Yok bakma yok vermem telefonu söylemem cocukken yapardık.Erkek olsunlar da eşlerini şüpheye düşürüp bu hallere düşürmesinler.Cogaldi artık.
Bebekligiller sevincaylin normal ayarlara da mı koymuş yüz kilidini? Ordan kaldırabilirsiniz. Ergen değil ki bu ne haller anlamıyorum. Neyi kimden saklıyor?
sevincaylin Bebekligiller iş yerinde telefon yasağı var, o yüzdün koydum diyo, şifresini bilmiyordum kızımın benim doğum tarihimimi koymuş, tahminen buldum
Bebekligiller sevincaylin evet. Gizlilik ayarlarına girin bulursunuz. Benim eşimde ıphone kullanıyor. Her uygulama yüklediğimde yüz kilidi istiyordu. Kaldırdım bende.