Amatoranne 2 çocuğumun da doktoru oydu 3 doğum yaptım yine o doktora gidiyorum çok ilgili bilgili bir doktor iğneden ipliğe herşeyi ilgilenip inceliyor muayeneden sonra iylesse bile mutlaka kontrolüne çağırıp bidaha bakıyor çocuğa bn çok memnunum ve cevremde önerdiğim herkeste çok memnun kaldı