Zeynolii İki tane çocuğum var yaşları 1 buçuk ve 2 buçuk boşandığım zaman velayetleri kimde olur ben almak istiyorum ikisini de şartlar ne olur bilgim yok lütfen yardımcı olur musunuz?
Seda-0618 Zeynolii çok aşırı önemli birşey yoksa kendi evin gibisi yok pişman olursun ayrılmak kolay değil çocukların çok küçük zorlanırsın
yenidenhayat Zeynolii sorun ne bilmiyorum ama bosanmak son çare ise şunu diyebilirim çocuklarını sana verirler .
Zeynolii Gizmokzilla yok zaten çok fazla fedakarlık edip hep tek olduğum ve artık tükendiğim için bu kararı aldım annemlerle yaşayacağım bir müddet çalışmıyorum bu sorun olur mu