ymc516_ Arkadaşlar bu tozu günde kaç kere veriyoruz iki kere mi 1 kere mi oğlum 19 aylık ishal olduk evde vardı başladım direk ama ikinciyi vermem lazım mi
ymc516_ ayisit teşekkür ederim acqba bı kere daha verebilir miyim diye merak ettim ishalimiz var diye
ayisit ymc516_ yetişkinler iki tane içebilir ama bebeklerde 1 tane bence yeterlidir fazla doz vermeyin derim