badezerya bence sizin için çok erken en azindan 1yasini geçsin bal ve badem olmaz çünkü, benimki 15aylik daha bugün ilk kez yaptım iştahı yok diye tadi guzel oldu ama direk vermedim yoğurda karistirdim çünkü yapış yapış belki yutamaz ben bile zorlandım