badezerya Kizlar kızıma atom u yapmayı düşünüyorum fakat aranızda gerçekten fayda gören var mı bilgi almak istiyorum kızım 9 aylik kulanipta bebegi kilo alan var mı fikir amaçlı yardımcı olurmusunuz
Deletedmom_216 badezerya ismi zaten bi garip bacim hastalanmayan cocuk mu olurmus🤷🏻♀️🤷🏻♀️😒😒 hazir biseyse dediginiz kullanmayin derim ne oldugu belli degil icinde..
ayseee_ badezerya evet benim kızım çok zayıf ve çok yavaş kilo alıyor ona rağmen üç haftada 300 gram aldı size az gelebilir ama bizim için çok iyi deneyin mutlaka kilo almasa bile ki alır kesin besin degerleri de Çok yüksek
lamiakus badezerya bal eklemeyin için 1 yasından küçükse onun yerine pekmez koyabilirsin. Ben yaptım başladım ama malesef kızıma pişik ve ishal yaptı bıraktım . Keske kullanabilseydim kızımın kilosu cok düşük çünkü
elisaaselim badezerya ben instagram kullanmiyorum da tarıfı bana da atablrmisiniz bende yapsam kızıma
ayseee_ Deletedmom_216 sayfa sahibi alanında uzman biri verdiği tarif ceviz tahin susam badem vs doğal besinlerden ve inanılmaz faydası olan bir karışım,ve sayfasında daha bir sürü çok yararlı tarifler, bilgiler var bilip bilmeden böyle yazmanız çok yanlış
yagizinannesi0606 Deletedmom_216 hazır değil kuruyemis vb urunlerden kendin yapıyorsun gayette sağlıklı ve kilo aldiriryor
hayat6 ayseee_ bizimkide çok zayıf tarifi yazabilir misiniz ne koydunuz içine ve nasıl ne zamanlar veriyonuz cocuga
kuzeyinannesi06 ayseee_ bana da tarif verir misiniz satın mu aldınız kendınız mi yaptınız bebeğim 9 -ay 12 günlük olur mu bize
suhedaaaaa ayseee_ İnstagram kullanmıyorum, sayfayı arkadaşlarımdan duydum ama bilmiyorum kim, neci? Hangi alanda uzman acaba? Arkadaşım da çok diyor bana aç bak diye o yüzden soruyorum
Deletedmom_216 ayseee_ bilmedigim icin bu yorumu yaptim ya zaten hani? Bilsem zaten kesinlikle kullanin ve ya kullanmayin derim. Peki sizce ismi cok mu normal? Hastalanmayan cocuk. İsmi bence garip. Her cocuk illaki hasta olur
ayseee_ suhedaaaaa fonksiyonel tıp diyetisyeni kendisi sayfasında neler paylaşıyor atıyorum şimdi az çok anlarsınız, çocuk beslenmesi ile ilgili harika tavsiyeler öneriler veriyor kulaktan duyma bilgiler değil ama kaynaklarıyla birlikte falan,otizm, alerji,egzama vs olan çocuklara özel listeler hazırlıyor (ücretli tabiki ama kac anne geri dönüş yaptı çok işe yaradığı ile ilgili) sarımsak kürü tarifi var hastalık için kızım doğduğundan beri yapıyorum o yiyemediği zaman kendim yyip emzirdim o şekilde geçti şu an kızıma yediriyorum bir çok hastalığıni sarımsak kürü sayesinde çok hafif ilaçsız atlattık elhamdülillah,atom tarifi de aynı şekilde yüzlerce anne yapıp geri dönüş yaptı çocuğu kilo almayan bir kişi bile yok yani bu tarifle çok çok iyi
ayseee_ Deletedmom_216 sayfasının ismi hastalanmayancocun yoktur falan değil yani sayfasını en güzel ifade eden isim bu olduğu için bunu koymuş bence ki kendisinin çocukları masaAllah hasta olmuyorlar (bağışıklıklari çok güçlü olup bu zamana kadar bir seker bile yemedikleri için) mesela oğlu okuldan gelip öksürse ufak hastalık belirtisi gösterse yani sarımsak kürü veriyor düzenli ve çocuk iyileşiyor zaten hafta da birde veriyor bağışıklık güçlenmesi için (bende kendi çocuğuma aynı şekilde yapıyorum ve çok etkili) kendisi de bu şekilde dikkat ederek hastalanmayancocuk kalmasın yada ilaçsız atlatsin istiyor yani ismi saçma falan değil bana göre tabii sizin düşünceniz yani siz bilirsiniz
Deletedmom_216 ayseee_ bakın zaten bilmedigim icin beni aydinlattiginiz icin saolun. Ben hastalanmayan cocuk dedigi icin marka (marka diyim bisi bulamadim) boyle kesin bi iddasi oldugunu düşündüm. Cok fazla karsima da cikmasi arastirma icine de girmedim. Dediginiz gibi sarimsak kürlesi vs onlari bende girdum ayak altina suruyolardi felan. Boyle iddalari yoksa sadece bi marka ismiyse tamam sacma degil. Zaten bahsettiginiz kur gibi seyleri bende denerim. Bilmedigim icin ve görüp arastirma icine girmedigim icin bu yorumda bulundum. Saolun anlattiginiz için teşekkür ederim
elisaaselim ayseee_ abla iyi geceler sarımsak kürü dediğin ney neler var içinde tarif verir misiniz bende yapsam kızıma
Deletedmom_216 durulandiniz oyleymis bilmiuodum ben bunu kendileri yapip satiyilar sansim oyle degilmis ama