Merhaba kızlar oğlum 3.5 yaşında konuşma geriliği var cümle kurmaya yeni yeni başladı doktora götürdüm Kreşe verin sosyelleşsin akranlarıyla birlikte konuşması düzelir dedi bende kreşe verdim şuan ne istediğini anlıyorum söylüyor ama gözlemlediğim kadarıyla Dikkat dağınıklığı var TLFn vermiyorum TV izliyor günlük 1.5 saat oyun kurmada çok sabırsız oyun kurmayı bilmez bir etkinlikte bile sabırsız davranır sırasını beklemez Öğrtemeni Hadi Montlarimizi giyelim önce kızlar dediğinde bile oğlumda koşup gider onlarla kıpır kıpır yerinde durmuyor hareketli bir çocuk hareketli olduğu için bazı şeyleri algılamıyor ne yapmam gerekiyor bilgisi olan anneler lütfen bana akıl verin hangi doktora gitmeliyim evde nasıl davranmam gerekiyor