Çok normal 1 haftalıkken ☺️ bez takibi yapın ordan yeteri kadar beslenip beslenmediğini anlarsınız. Bir de ürat kristallerine dikkat etmeniz önemli. Bezde turuncu leke varsa bebek yeteri kadar beslemiyor, susuz kalıyor demektir. Eğer sarılık yoksa bir 3 saat uyuyabilir demişti bizim doktorumuz.