Kızlar saçımı boyamak istiyorum ama kuaföre 3000 bayılmak istemiyorum. Açıcıyı güzel sürecek becerim yok bence. Ne cesaretse gittim 911 numara (9.1 değil) boya aldım. Saçlarım boyasız ve kahverengi. Sizce bu boyayı sürsem sonuç ne olur ağlatır mı? Boyayla bakışıyoruz öyle kaç gündür. Tavsiye fırlatın üstüme