-user Arkadaşlar her koklayışımda bebeğimin kokusu burnuma geliyor hangisini ayırıp hangisini versem bilmiyorum siz neler yapıyorsunuz
eflin_bebe -user Ben birazını görümceme verdim ama çoğu duruyor evde baya yerde kaplamaya başladı. Napcam bilmiyorum artık kimseye de veremiyorum. 2. Ye hamileyim erkek olursa dağıtırım artık ben 2.de kız olursa diye biraz beklettim aslında🙈
3kedili2bebekli -user çok beğendiklerimi seviyorum başkaları da giydirsin sevineyim diye ama çok sık giydirdigim gunluk kıyafetleri vermiyorum genede daha çok anisi var diye 😊
Seryy_ -user yeğenime veriyorum küçülenleri sonra yine bana geri dönüyor yıkayıp hurçlayıp saklıyorum temiz kalanları :)
-user eflin_bebe benim 2. İçin ona kalsın gibi düşüncem yok aslında bunda hevesle alındı ona da alınır inşallah sorun şu ki kıyamıyorum veremiyorum elim gitmiyor aşamıyorum bunu ama kalabalığıda hiç sevmem 😣
-user 3kedili2bebekli evet bende anısı var diye veremiyorum büyüyünce sorar mı acaba anne benim duruyor mu bebeklik kıyafetim der diye 😂
Ogulluana -user çok lekeli olanları yaktık. Onun dışında veriyorum valla biriktirsem evde koyacak yer yok hangi birini koyayım ki hepsinin anısı var ama işte mecbur
-user Ogulluana bende de dolabın bi kısmı hurçlanmıç küçüklerle dolu en iyisini siz yapıyorsunuz aslında
prensprenses2 -user Ben oglumun kücüklerini sakladım ve şuan kızimada giydiriyorum 3 yaştan sonrakileri dagittim kızıma giydirdiklerim ve kızımın kıyafetlerini de saklıyorum
eymen6_9 -user ben kullanılan temiz olanları dağıttım abimin kızına ve ablamın ogluna. Kullanılmaz olanları da kömür sobası kullanan birine veririm yakması için yada atarım diyr düşünüyorum