Kızlar kızım 14 aylık..emekliyor tutunarak kalkıyor ama adım atmıyor..atmak istemiyor..bir destek şart..yürüteci uzmanlar çok önermiyor ama günde 10 dk biraz destek olabilir..yürüyüş arkadaşı belki daha mantıklı ama ben biliyorumki kızım onunla sadece oturup oynayacak,tutunup iteklemeye çalışmayacak..ona oturup oynamalık bir oyuncak gibi gelecek..siz ne dersiniz kızlar fikrinizi almak istiyorum çok kararsızım.